På rätt väg!

Det verkar så bra som att det är på bättringsvägen när det gäller sjukläget här hemma. Max är ok, Stoffe är ganska ok och vi andra mår fortfarande bra (peppar, peppar)!

Igår på eftermiddagen gick barnen och jag ut en runda. Vi tog med såpbubblor ut och roade oss ganska länge med dem - jag blåste och barnen jagade bubblor! I helgen när vi har hos Frida och Anders blev barnen sugna på att cykla när de såg att Eric tog fram sin cykel så efter att vi bubblat en stund tog vi fram cyklarna vi också. Sadlarna behövde upp en bit och när vi fixat det så cyklades det för fullt här ute! Vi testade även att ta av stödhjulen på Moas cykel så att de fick träna sig på att cykla utan dem, det gick sådär kan jag säga... Men jag hade kul i alla fall! Sen skruvades stödhjulen på igen och vi gav oss ut på en gång- och cykeltur.


Morris var vaken en liten stund när vi kom ut och han verkade gilla
det här halvsittande läget.


En paus i bubbeljagandet!

Idag spenderade vi förmiddagen inomhus och tog det lugnt. Max har petat i sig lite (med betoning på lite) mat och fått i sig en del dricka. När det var dags för Morris att vila i eftermiddags begav vi oss ut en runda till. Idag gungades det först en stund i trädgården och sen tog vi en runda med cyklarna.


Busarna gungar!


Morris är för det mesta nöjd i sin sköna vagn.


Hoppla hoppla!


På raksträckorna hamnar jag efter men i uppförsbackarna är
jag poppis som bara den för då är det några som gärna vill ha
lite putthjälp...


Pit stop på lekan. Kiwi är gott!


Tänk om man själv var så här glad varje gång man vaknade!

Nej, nu är det dags att ta tag i lite kvällsbestyr här, ha en skön kväll!

Kram!




Kommentarer
Postat av: Frida

Härlig dag! Jag blev verkligen sugen på att vara ute när jag såg bilderna. Vi har nämligen hållit oss inne väldigt mycket både igår och idag.. Har lite ångest över det nu.

Så skönt att Max och Stoffe är bättre och hoppas ni andra klarar er!!



Stor kram och tack för senast!

2011-03-01 @ 21:32:42
URL: http://www.ericoisabelle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0