VAB och helg!

Veckan som har gått har för min del inneburit två dagars jobb och tre dagars VAB. Max hade feber i tisdags kväll så vi stannade hemma i onsdags. Tur var det för vi hann inte mer än upp på onsdagsmorgonen förrän Moa började må dåligt och tömde hela den lilla magen på allt som fanns... Direkt efter gick hon och satte sig vid köksbordet och åt fyra skivor pålägg och drack två glas mjölk :-), inte precis det man själv är sugen på att göra efter att man mått dåligt! Eftersom inte magen återhämtat sig riktigt i torsdags heller så höll vi oss hemma även igår. Båda barnen är pigga och glada nu, precis som vanligt, så på måndag ser det ut som det blir jobb och dagis igen!

Nu är det dags att rota fram lite kläder till oss, sen ska vi bege oss ner till Tyrs Hov för att titta på brottning en stund. Får se om barnen tycker att det är kul! Sen vankas det besök av farmor och Conny, mysigt!

Bjuder på en bild från när Moa provade sin nya Hello Kitty-baddräkt!


Moa i baddräkt och Max i "fåndräkt"....

Ha en mysig lördag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Zita

Hej! Jag såg inte er på brottningen, va ni där? Det va så himla roligt att se de allra minsta killarna brottas, så söta! De såg inte ut att vara en dag över 4 år =)

Hoppas ni har en bra dag!

KRAM

2010-01-30 @ 14:28:11
URL: http://myownworld.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag vet att det låter tjatigt så här efter tre och ett halvt år, men vad fort det går, och så stora de blir. Delvis för att jag inte har varit ute på nätet de senaste fem månaderna men inte bara. Längtar efter att få träffa er, vet inte när det ska bli bara, mitt vik fortsätter förlängas, vilket ju är bra men inte lämnar någon tid att åka söderut. Än så länge... kramar på er!

2010-02-15 @ 11:06:10
URL: http://goest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0