Modiga äpplen!

På dagis finns ett äppelträd och när vi skulle gå hem idag reflekterade Max över att äpplena på trädet hade blivit stora. "Nu är de nog snart modiga mamma", sa han. Sötnosen! Jag kunde inte hålla mig för skratt riktigt och när han märkte att jag skrattade fick jag förklara för honom att det hette mogna och inte modiga. Sötnöt! Det kommer så många roliga kommentarer och ord från godingarna nu och hur jag än försöker att minnas alla så är det många som faller bort.

Allt är bra med oss, både jobb och dagis rullar på bra! Jag har verkligen fullt upp på jobbet nu så de fem (fatta att det bara är fem!) arbetsdagar jag har kvar kommer att gå fort som bara den! Det ska bli så skönt att köra därifrån på tisdag eftermiddag :)! Känns faktiskt inte vemodigt alls, bara skönt! Vi har ju en väldigt spännande tid framför oss... Igår var det exakt sex veckor kvar till BF men om det blir som jag känner på mig så tittar Lage ut tidigare än så. Kan inte förklara varför, men jag har bara en känsla av att det kommer att sätta igång tidigare. Vi får väl ser hur det blir!

Har tyvärr inga fina bilder att bjuda på idag, i kameran finns det nog en del men jag är för slö för att lägga över dem nu... Återkommer förhoppningsvis ganska snart med lite mer uppdatering.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0