Moa 4 år!

Idag är det världens bästa lilla tjejs födelsedag! Vår söta Moa fyller 4 år och är inte så himla liten längre. Stort GRATTIS till dig fina Moa, du förgyller våra dagar med alla dina förståndiga kommentarer, dina "Varför?" och ditt smittande skratt.

Första dagislämningen på ett tag var ju i morse och det gick ganska bra. Max kämpade för att hålla tillbaka tårarna när vi skulle säga hej då men det gick inte riktigt hela vägen. Han ville gärna att jag skulle stanna kvar på dagis med honom och var lite ledsen när jag gick därifrån. När jag kom för att hämta barnen kom de springande mot mig och jag fick två riktiga bamsekramar, sååå mysigt och ett sådant välkomnande värmer verkligen i hjärtat. Fina ungar!

Mormor var här och fikade med oss i eftermiddag och vi konstaterade båda två att det märktes tydligt att båda barnen var väldigt trötta efter första dagen på dagis. Det var lite gråt och tandagnissel men nu sover båda två gott i sina sängar. Jag känner också av att det var den första tidiga morgonen på ett tag och kommer förhoppningsvis också att sova gott om ett tag. Om det är någon form av "krämpa" jag kan förknippa med Lage så är det i så fall att jag sover lite illa om nätterna men annars mår jag väldigt bra. 

Här kommer lite bilder på dagens födelsedagsgris!


Bus på Lekoseum i Osby!


Sommarsöta tjejen!


Här kommer Pippi Långstrump!


Fullt ös på nya hoppbollarna tidigare ikväll!

Just nu har Lage hicka i magen och när jag tänker på att det i morgon är exakt åtta veckor kvar till beräknad födsel pirrar det till lite i magen. Det ska bli så spännande och härligt att få veta vad det är för en liten krabat där inne!

Ha en skön kväll!

Kram!






Kommentarer
Postat av: Frida

Stort GRATTIS till både Moa och Max! (Fast en dag för sent till Max). Så fina bilder!

Vi ses på söndag, ska bli roligt:)

KRAM

2010-08-09 @ 21:09:26
URL: http://www.ericoisabelle.blogspot.com
Postat av: Morbror Martin

Fina, fina Moa. Tänk vad tiden går fort. Det är inte så länge sedan ni kom till världen känns det som. Den andra av våra fina och duktiga små brudnäbbar. Du får snart komma och sova hos oss här i Flårröd.

2010-08-10 @ 11:45:31
Postat av: Rickard

Man kan inte annat än att le när man ser bilderna.. Helt underbara!

2010-08-10 @ 22:14:25
URL: http://www.quooker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0