Härliga ledighet!

Här kommer lite bilder från några sköna lediga dagar!


En tuff liten tjej!


Fullt sjå med att få ordning på både traktor och släp!


En stor liten tjej som gärna har "totte" i håret om hon själv får bestämma!

Det har varit hur skönt som helst med lite lediga dagar! Vi har varit ute från morgon till kväll och njutit av det härliga vädret! Moa har varit lite krasslig i helgen, men hon har varit ganska pigg ändå. Det är en förkylning som spökar och hon har varit lite besvärad av en retlig hosta som mest irriterar henne när det är dags att sova. Hon är på bättringsvägen nu så idag har båda busarna varit på dagis!

Nu längtar jag till nästa långledighet som är redan om ett par veckor! Missförstå mig inte, jag är himla glad att jag har ett jobb men man uppskattar liksom ledigheten ännu mera när man har det :-)!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens underbaraste ungar...

2009-05-04 @ 21:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0