Febrigt!

Idag är vi hemma och tar det lite lugnt, det har varit en febrig och kräkig natt för lilla Moa. Hon hade över 39 graders feber när jag hämtade på dagis igår och under natten var febern uppe på 40 och vände, inte kul alls! Jag har så svårt för att koppla av när hon har så hög feber, tanken på feberkramp och liknande får mitt hjärta att knyta sig... Det gör det inte lättare att hon kräks av febern heller för det slår sällan fel, precis när man gett henne en dos Alvedon så kommer det upp igen... Idag har hon inte fullt lika hög feber men det märks på henne att hon inte är sitt vanliga jag.

Själv mår jag inte heller så himla bra faktiskt men jag hankar mig fram med Panodil. Stackars Max har nog tyckt att vi har varit riktiga tråkmånsar delar av förmiddagen för han mår ju toppen ;-)!

Här kommer ett par bilder från senaste dagarna!


Det blir trång i poolen när storkusinerna kommer på besök :-)!


Dessa tre höll sig på avstånd och agerade publik åt killarna!


Vi avslutade semestern med en Göteborgshelg tillsammans med de här
finingarna. Tack för en trevlig helg :-)!


Baddags!


Glass är en av favoriterna hos den är lilla tjejen :-)!

Nu sover pysarna och jag ska passa på att vila mig lite jag också!

Ha en fortsatt skön dag i solen!

Kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0