Hemma

Idag är jag och barnen hemma och tar det lugnt. Moa hade inte varit alls pigg på dagis igår på eftermiddagen men när vi kom hem var det full fart på henne som vanligt. Efter maten tog vi ett bad och innan läggdags kollade vi febern och då hade hon nästan 39 grader. Hon har inte sovit så gott i natt, hon har varit varm och snurrat runt. Nu på morgonen hade hon ingen feber men däremot så hade Max drygt 38 grader. Båda två är väldigt kassa i magen också så det är väl en liten släng av något. Hoppas bara att det stannar där det är nu för det går både maginfluensa och vattenkoppor på dagis och det är vi inte så sugna på att dra hem.

Vi skulle varit på 18-månaders kontroll i eftermiddag men det blir ju inget med det nu. Synd! Det hade varit kul att få veta vikt och längd och det där, men vi får hoppas att vi får en ny tid snart.

Just nu skrotar vi runt i pyjamas alla tre här hemma och jag bjuder på bilder på de små, mig slipper ni se ;-).

161004-221
Max leker lite

161004-222
Moa rallar runt med gräsklipparen. Vanligtvis har hon en klämma i luggen...

Ha en bra tisdag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Dina fina barn är även bäst för mig! Älskar dem! Kramar till er alla, Sofie

2008-03-13 @ 10:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0