HEJA SVERIGE!

I morgon tycker jag att alla ska hålla minst en tumme för Sverige! Tänk vad kul det hade varit om det blev vinst! Heja, heja!


En liten supporterkille i mars förra året.

Idag är vi lediga, jag och barnen. Dagis har stängt och jag har tagit ledigt från jobbet. På förmiddagen har vi träffat farmor och varit i stan och uträttat lite ärenden. Nu sover Max och Moa och jag har fixat lite med disk och tvätt här hemma. När barnen vaknar tänkte jag att vi skulle gå ner till byn och mata ankorna. Jag behöver till kiosken och hämta ett paket också.


En trött liten tjej som är redo för sängen.

I helgen har vi inte så mycket planerat. Stoffe fyller år i morgon men det blir inget firande då, vi ska försöka få ihop ett gemensamt kalas lite längre fram. I morgon kväll kommer storasyster med familj hit och kollar på fotbollen med oss.

Ha en skön helg!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0