Bröllop!

Jodå, det blev bröllop i helgen!

I torsdags kväll stod det klart att jag hade halsfluss och det var bara att påbörja penicillinkuren direkt. Halsen kändes verkligen inte bra men det enda jag kunde göra var att hoppas på att det skulle bli bättre till lördagen - och det blev det! Hade inte ont i halsen överhuvudtaget när jag vaknade i lördags och jag var så glad, så glad! Både för att det onda hade släppt men också för att det tydde på att det verkligen var halsfluss jag hade och inte körtelfeber som läkaren misstänkte att det kunde vara. Det är inte ofta man hoppas att man har halsfluss, men detta var ett sådant tillfälle.

På lördagsförmiddagen åkte vi till Luhr, till bästa S & L, för att lämna barnen. Efter god fika, en titt på nya huset som håller på att ta form och middagsnattning av barnen åkte jag och Stoffe mot Töjringe för att göra oss klara för bröllopet. Det blev (som vanligt) lite stressigt för mig men jag fixade det och var klara när syster med man kom för att hämta oss. Väl framme vid kyrkan steg förväntningarna och av någon anledning även min nervositet. Förväntningarna höll i sig och infriades gång på gång under hela kvällen, men nervositeten försvann när den vackra bruden tågade in i kyrkan arm i arm med sin käre far. Det var så vackert! Hela eftermiddagen och kvällen var fantastisk och vi hade det hur trevligt som helst! Tack fru kusin för att vi fick vara med och dela er stora dag!

Idag har det varit jobb igen och jag längtar bara mer och mer efter semester. Varje år är det likadant! När semestern närmar sig kommer känslan "jag-hade-inte-orkat-mer-så-det-är-tur-att-det-är-semester-snart" :-).

Blogg.se strular så jag har inte tålamod att lägga upp bilder just nu, kanske kommer mer sen..

Kram!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej vännen! Jag skäms så längesen det är jag hörde av mig till dig.

Tänker på dig och er och hoppas ni mår bra. Hur är nya jobbet?

Imorgon jobbar jag sista dagen innan fem veckors semester som ska bli så ljuvligt. Vi drar direkt iväg på söndag, till Grekland. Premiär flyg för Alice - spännande för alla inblandade ;-).

Ha en skön sommar så hörs vi gumman!

Kram

2008-07-03 @ 08:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0