Bättre idag.

Det är en bättre dag idag. Tänkte att jag kanske oroat många med mitt förra inlägg och ville därför mest bara säga att allt är bra.

Timmen på dagis idag hade gått bra. Första tjugo minutrarna hade Max och Moa suttit klistrade på Stoffe och resterande fyrtio hade de lekt lite. Inte direkt med de andra barnen utan mer med varandra och sig själva.

Nu ska jag bara jobba i morgon och på torsdag också och sen är det dags för en hemmadag, mysigt!

Här kommer lite bilder!

image185
Max fortsätter att äta på sitt eget speciella vis. Här passar han på att rensa Moas tallrik också.

image186
Moa verkar mest undra vad han håller på med! Ja, jag vet, hon behöver klippas...

Har försökt tre gånger att få in en bild till men nu ger jag upp! Blogg.se fungerar inte alltid som det ska tycker jag och jag blir bara irriterad när det strular...

Nu ska jag göra mig en kopp te och krypa upp i soffan.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0