Måndag...

... och VAB. Moa fick feber i natt. Jag vaknade vid tretiden av att hon hostade och blev jätteledsen. Gick in till henne och då hade hon kräkts lite i sängen. När jag tog upp henne kände jag att hon var febervarm. Tur att vi har lärt oss att hon kräks av febern för då slipper vi oroa oss för magsjuka varje gång detta händer. Idag är hon pigg och springer runt och leker som vanligt, men vi har bestämt oss för att hålla oss hemma i morgon också för att hon ska hinna vila upp sig ordentligt.
Snälla mormor kommer hit och passar barnen en stund på eftermiddagen i morgon så att jag kan åka till jobbet. Det är flytt på gång där den här veckan så jag måste se till att packa det sista. Tur för mig att jag har varit duktig och packat en hel del redan....

Helgen har varit kanon förutom att jag fick världes huvudvärk igår och sov mig igenom i stort sett hela dagen. I fredags kväll var vi på Lussefirande i Mala Byagård där kusin Oskar och hans klasskamrater lussade för oss. De var så duktiga! I lördags hade vi fått en del snö så då passade vi på att gå ut och bygga snögubbe och snölykta. Barnen tyckte att det var tokigt värre när snögubben skulle låna pappas mössa :-)! På kvällen var vi hos Emma och Peter för att fira Emmas 20-årsdag. Det var jättetrevligt! Igår låg jag som sagt och sov större delen av dagen. Barnen och Stoffe var hos Morbror Martin och Zita och hälsade på, plus att de var och firade Doris som snart fyller 1 år!


Moa på 20-årskalas!


Max tar en paus från allt bus på Emmas kalas!


Oskar som stjärngosse!

Ha en bra dag!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0