Kalas och kalas!

Nu är den här helgens kalas över och det har varit himla mysigt och trevligt både igår kväll hemma hos mormor och idag hemma hos Sixten.

Moa gick helt utan protester med på att ha pippilotter både igår och idag och jag var så glad! Hon har totalvägrat att ha något annat än klämma i håret sista tiden så jag blev ganska förvånad när hon utan problem gick med på det igår. Hon ville helt enkelt vara fin för mormor. Det första hon gjorde när vi kom hem till mormor var att springa in och säga: "Wouioa schin!". Klart att mormor tyckte att hon var fin :-)! Idag var det i stället bebisen hon gjorde sig fin för och jag misstänker att det gick hem även där.


Max laddar med lite yoggi inför mormors kalas.


Här är Max väldigt imponerad och fascinerad av kusin Hannas konster!


När bebisen var lite ledsen passade Moa på att gunga henne lite i vagnen.

Nu kallar soffan på mig.... Ha en skön söndagskväll!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0