Freeedag!

Tjoho! Idag är det fredag och helgen är nära, så skönt! Ikväll blir det en lugn och skön hemmakväll framför Idol, i morgon är det simning på förmiddagen, på eftermiddagen kan jag tänka mig att Stoffe ska fixa lite i badrummet, kvällen är än så länge oplanerad. På söndag är det Fars Dag och dags för Max och Moa att lämna fina paket till pappa, kl ett bjuder min pappa på middag och efter det kommer vi antagligen att köra hem till Stoffes pappi en runda.

Det är inte bara fredag idag, det är också Moas 15-månadersdag! Lillstumpan! Just nu sover de gott båda två och jag sitter och dricker kaffe och hänger här och har det bra.

Om ni inte har något annat för er i helgen kan ni väl hålla en liten tumme för mig? För vad kan jag inte säga, inte än i alla fall, men några hållda tummar här och var i Sverige kanske kan hjälpa :-)!

image183
Full koncentration!

image184
En lika koncentrerad Moa

Kram och trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej!! Nu blir jag jättenyfiken. Hinner inte läsa alla bloggar jag vill just nu och har inte varit inne på ett tag - men så kikar jag in och blir alldeles till mig av nyfikenhet. Håller tummarna här uppe i Sthlm och önskar er en trevlig helg.
Kram

2007-11-10 @ 10:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0