Trevlig helg!

Nu är både Max och Moa (och Stoffe) förkylda som tusan så det blir en lugn helg för oss. Simmet drar igång i morgon igen men vi får tyvärr missa första gången. Ingen höjdare att bada när näsan är igenkorkad.

Det börjar närma sig läggdags för Max och Moa. Godis och chips (ja vadå, det är ju fredag!) är upphällt i skålar till oss vuxna så att vi bara kan slänga oss i soffan när kidsen har lagt sig! Förkylningarna har inneburit tre dåliga nätter så mamman här hemma känner sig lite sliten! Tur att jag klarat mig från förkylning (än så länge) i alla fall. Tanken är att vi ska kolla på film när barnen lagt sig men som vanligt slutar det väl med att jag somnar i soffan för att sen vakna och bli irriterad för att jag måste gå och lägga mig... Det är tufft att vara småbarnsförälder ;-)!

image144
Max och Moa testkör de coola trehjulingarna som de fick i 1-årspresent av moster, mobror och kusinerna. Tack så mycket!

Hoppas att ni alla får en trevlig helg!

Kram!

Kommentarer
Postat av: SofieLinusFredrikHanna

Har precis visat bloggen för Fredrik och Hanna,vi är rörande överens om att era barn är underbara. Fredrik hälsar dock att ni behöver kolikbarn..... vi andra vill att ni skaffar fler underbara barn!!!
Kramar från Skövde

2007-08-31 @ 23:42:32
URL: http://www.aftonbladet.se
Postat av: Helena, Max och Moa

SofieLinusFredrikHanna: Och vi vill att ni skaffar underbara barn! Vi har gjort vårt och bidragit till att Sveriges befolkning växer ;-).

2007-09-01 @ 13:36:16
URL: http://pillanopuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0