Njuter!

Ja vi njuter mest hela dagarna här hemma och är ute i solskenet nu när vädret visar sig från sin bästa sida! Det har varit härliga dagar men om man tittar på väderprognosen verkar det bli lite mindre härligt ett litet tag framöver men då har vi i alla fall samlat på oss en del soliga bilder som vi kan sitta inne och titta på ;).

I morgon är det en stor dag för Moa och Max, de är egentligen lediga från dagis på fredagar men i morgon ska de hälsa på på skolan som de börjar i till hösten. Jag ska lämna dem där klockan nio och hämta dem vid halv elva och de är ganska spända inför det. Speciellt Max faktiskt. Han var lite ledsen igår kväll när han skulle somna och sa att han inte ville till skolan. Jag tror att han är lite nervös för det. Men efter att jag förklarat att kompisarna och fröknarna från dagis också är där när vi kommer så släppte det lite. Han var nog orolig för att jag skulle lämna honom på skolan till nya fröknar och allt. Hoppas det går bra för dem och att de tycker att det verkar kul!

Jag har inte så mycket fantasi ikväll känner jag så jag bjuder på lite utebilder i stället, håll till godo!


"Hullebulle"-fika ute, kan det bli bättre?!


Morris njuter av solskenet.



Såpbubbelfest!


Huslig liten kille som trivs i lekstugan!


Igår fick jag min cykel tvättad av de här båda finingarna!

Och sist men inte minst en riktig hjärtevärmare:


Den här teckningen fick jag av Max när jag hämtade på dagis igår. Mitt
hjärta svämmar över...


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0