Tillbaka med bilder!

Nu är vällingen slut, tänderna borstade och alla tre barnen nerbäddade. Moa och Max har fortfarande tänt på sitt rum, de får vara vakna en liten stund till med tanke på sovmorgonen i morse.


Morris kör gärna runt med någon av dockvagnarna här hemma och
detta är den som passar bäst rent storleksmässigt. Idag kunde jag inte
hålla mig för skratt när han kom gåendes, kolla innehållet i vagnen :)!



Frukt- och dricka-paus på lekplatsen.


Full fart på gungan!


Min iPhone är poppis...


Morris får testa Moas stol. Efter det ville han knappt gå därifrån, han
kände sig nog som stora killen där ;)!


Det var alla bilder för den här gången.

Kram igen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Så mysigt med ute-fika när det är så skönt väder! Nu vill jag bara bort med alla vinterkläder men har inte vågar riktigt än.



Så roligt med dockan och motorsågen, hihi! Och så ser han så söt och stolt ut när han står där bredvid vagnen:-)



Skönt att Max är frisk igen! Här är det fortfarande sjukstuga.



Massor med kramar!

2012-03-15 @ 06:21:07
URL: http://www.ericoisabelle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0