Back on track (hoppas jag...)!

Idag har det varit vanlig vardag igen, dvs Moa och Max har varit på dagis på förmiddagen och Morris och jag har skrotat hemma. Jag tror vi längtade lite efter det allihop utom möjligtvis Morris som inte riktigt har kommit sig för att göra något. Han tyckte nog att det var konstigt att inte Moa och Max var hemma. Moa och Max tyckte att det var toppen på dagis, de hade gått till biblioteket och tittat på teater och var ganska uppspelta över det när vi hämtade dem.

Strax innan lunch kom "min vän Hellen" på besök och det var så kul att äntligen träffas, tyvärr blir det alltför sällan men vi ska försöka ändra på det ;). Trots att Morris inte var på sitt soligaste humör efter sin middagsvila hade vi en mysig eftermiddag tillsammans.

Helgen har varit lugn och skön. I lördags efter simningen körde vi till Moffar och hälsade på och sen på kvällen hade vi vänner på middag. Söndagen bjöd på 3-årskalas hos fina Gordon och där var det massor av barn och fullt ös :).

Här kommer ett par bilder från helgen.


Morris på promenad med finskorna på!



Tvillingarna bus!


Brorsorna bus!


Alla tre godingarna!

Nu är det dags att säga godnatt till Moa och Max och sen blir det soffan för min del. Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så fina de är!

Gillar speciellt bilden på Morris med barnvagnen.

Supersöt! :)



Trevlig helg!

Kram

Rebecca

2012-03-23 @ 11:02:31
Postat av: Helena

Ja visst är han läcker :)!

Trevlig helg till er också!

Kram!

2012-03-23 @ 20:50:38
URL: http://pillanopuh.blogg.se/
Postat av: Lina Videll

Så fina de är!! Små modeller!!! Moa är ju helt otroligt lik dig!!! Och så fin lekstuga ni har!! Kram på er!

2012-05-09 @ 09:04:20
URL: http://www.finalinasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0