Prinsessan Moa!

Idag var det så dags för Moa att klippa sig. Eftersom jag hade tandläkartid också så tog Moa och jag en tjejeftermiddag och lämnade pojkarna hos Moster och kusiner på Linden. Det är lite lugnare att ha ett barn med hos tandläkaren än tre ;). Max dansade glädjedansen här hemma när jag berättade att han skulle till Linden och Moa var glad för att vi skulle få tid tillsammans bara hon och jag och som hon uttryckte det "få vara ifred utan massa stim", söta lilla tjejen! Vi hade verkligen det mysigt och hann med en runda på stan, klippning, fika och tandläkare innan vi körde till Linden igen för att hämta Max och Morris.

Här kommer före- och efterbilder på vår lilla prinsessa också (av någon anledning i omvänd ordning dock...)!

 


Kommentarer
Postat av: Mormor

Söööööötis!

2012-06-13 @ 17:37:01
Postat av: karolina

Men Gulle!!!

2012-06-14 @ 08:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0