Mera snö!

Idag har vi förstås varit ute och haft kul i snön. Som vi har längtat!!

Vi började med snögubbebygge och snöbollskrig i trädgården och gick sedan bort till lekplatsen för att åka pulka. Det var pulkapremiär för Morris och som med det mesta annat så gillade han läget och tyckte att det var helt ok att bli runtdragen i pulkan.

Moa och Max åkte och åkte och åkte och jag märkte en stor skillnad jämfört med hur det var förra året när vi var i pulkabacken, jag behövde inte hjälpa dem upp för backen igen efter att de hade åkt ner. Förra vintern minns jag att jag slet ganska hårt med de där pulkorna ;). Men vem vet, det kanske bara var nyhetens behag idag som gjorde att de fixade det själva?!

Här kommer några bilder från den snöiga dagen:

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/161004/images/2012/pic_185741741.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/161004/images/2012/pic_185741808.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0