Lika!


När jag nu tittar på bilden i förra inlägget igen så slår det mig att Moa och Max är väldigt lika varandra. Är de inte det? Jag har svårt att se det annars men på just den bilden tycker jag att de är det!

Lovar ett längre inlägg snart med fler bilder från vårt lata jullov :). Nu har allvaret (läs dagis ;)) börjat igen! Sista dagisdagen för den här veckan i morgon och sen väntar skön helg som inleds med kalas på Linden på fredag och fortsätter med spavistelse för min del lördag-söndag. Tack min fine Stoffe för den härliga julklappen :)!

Kram!


Kommentarer
Postat av: E!

Klart de är!!

2012-01-12 @ 15:16:02
Postat av: Faster J

Ja de är ju super lika och super söta bägge två! saknar..

2012-01-12 @ 22:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0