London!

För lite drygt två veckor sedan lämnade jag hemmets vrå för att tillsammans med mamma hälsa på Emma i London. Det kändes konstigt att åka hemifrån på tisdagskvällen och veta att jag inte skulle komma hem igen förrän på lördagskvällen. Jag trodde att jag skulle längta hem mycket mer än vad jag faktiskt gjorde. När vi väl satt på tåget till Kastrup på onsdagsmorgonen kändes det bara bra. Det var skönt att komma bort lite och bara ha sig själv att tänka på. Så mycket snabbare allt går ;). Sen var det fullt ös när vi väl kom till London så då hann jag inte tänka så mycket på att jag längtade hem :).

Det var superkul att komma hem till Emma och Darragh och att få ser hur de har det och hur det är att bo i London. Jisses vad bilar, bussar, tåg och människor det är överallt! Hässleholm kändes som rena spökstaden när vi kom hem igen! Så mycket tåg, buss och tunnelbana som jag åkte de dagarna vi var där har jag nog inte åkt de senaste fem åren här hemma om man lägger ihop allt.

Tyvärr hade jag inte kameran med mig på resan men jag tog några foton med mobilen i alla fall så håll till godo!


Systrarna (a.k.a Rudolf med mulen och vitöga) på publunch i Camden.


Tower Bridge. En kväll åkte vi en båttur på Themsen och fick se en massa
fina byggnader. Det var kallt som tusan men sååå värt det! Tror det kostade
ungefär 50 kr och det var superfint! Ska ni till London så säger jag bara -
DO IT!



London Eye.


Gissa om Max blev avundsjuk när han såg den här bilden! Tänk att
Darth Vader (eller Dark Laser som Max säger) finns i London :)!



Emma och mamma <3!


Vi var ute en hel del på dagarna och kollade in lite allt möjligt. Camden (som jag nämnde innan), Notting Hill, Oxford Street, British Museum och säkerligen en massa andra ställen som jag glömmer nu. Trots att det var svinkallt och att vi stundtals frös som bara den så var det väldigt mysiga dagar och kvällar och jag tror att det märktes ganska tydligt på oss på kvällarna att vi var trötta efter allt gående. Vi fnittrade oss ut från de flesta middagarna :).

Resan både dit och hem gick väldigt smidigt, eller ja, vi fick vänta ganska länge på tåget på Kastrup på vägen hem, men annars flöt allt på bra. Väl hemma väntade härlig familj och mumsig middag!


Inte fel att komma hem till det här gänget - bara Stoffe som
saknas på bilden <3!


Kram!






Kommentarer
Postat av: E!

Var så mysigt att ha er här, och vad snygg mamma är!

2012-02-19 @ 20:16:13
Postat av: Morbror Martin

Dark Laser.. hahahahaha.. jag tror jag döööör vad roligt:)

2012-02-21 @ 09:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0