Årstider!

Moa ritar väldigt mycket för tillfället och jag måste bara visa några av de alster hon har gjort i veckan. Hon har ritat en bild för varje årstid.


Vinter. Snögubbe, is och hjärtan.


Vår. Blommor, blommor, blommor och sol!


Sommar. Vi badar i poolen och hoppar på studsmattan.


Höst. Kantareller som växer i trappan på baksidan, barn som cyklar och träd
som fällt löv.


Jag är imponerad! Hon frågade mig om lite tips för ett par årstider men ritandet stod hon för själv, duktigt!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: E!

Älskar cyklarna, så fina!

2012-02-10 @ 11:40:59
Postat av: karolina

JAG ÄR OXÅ IMPONERAD! Fantastiska bilder!

Saknar ER massor! Kramar

2012-02-10 @ 18:45:25
Postat av: Zita

Ååh va duktig hon är, de är ju superfina!

2012-02-16 @ 19:31:12
URL: http://mobilblogg.se/familjenelfving

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0