Glad påsk!

Så är påsken här :)! En mysig långhelg med familjen och utan några måsten - det ska jag försöka njuta av så mycket det bara går! Idag är barnen och jag dock själva här hemma då Stoffe är på road trip men vi hoppas att det går bra för honom och att han är hemma igen innan kvällen är alltför sen.

Veckan som gått har barnen haft påsklov och det har varit skönt att bara ta dagarna som de kommit utan några större planer.

I söndags var vi på Linden och hälsade på. Vi fikade på smarriga våfflor och tittade på de helt nya små lammen, så himla söta! Tyvärr hade jag inte kameran med mig men jag hoppas det kommer en ny chans snart! Oskar följde med oss hem och sov över, mysigt!

Måndagen var vi hemma mest hela dagen, barnen och Oskar hade kul och vi gjorde inte så mycket mer än att bara vara. På kvällen var Moa och Max och jag på cirkus tillsammans med mormor, det är så kul att se hur spända barnen är innan det drar igång och hur det fullkomligt lyser i ögonen på dem sen när det väl har börjat.

I tisdags var Eva och Melvin på besök här och det var kul att ses igen! Hoppas det blir en repris snart :)! Kvällen bjöd på brottningsträning för Moa och Max och de var glada i hågen när de kom hem för de hade minsann vunnit båda två :)!

I onsdags var vi på IKEA tillsammans med mamma och vi hade en lugn och skön dag, eller vad säger du mamma? Om man bortser från att Moa och Max startade larmet på IKEA då ;)...

Igår var vi mest hemma, jag var hos tandläkaren och var barnen hos mamma och sen blev vi bjudna på lunch där, lyxigt! Sen var vi hemma och hade en inte så bra dag faktiskt. Jag var inte på humör och tyckte att barnen inte lyssnade för fem öre så det var en eftermiddag med många och långa diskussioner och en hel del tårar. Så kan det vara ibland och jag tröstar mig med att det säkert inte bara är vi som har det så. Idag är det en ny dag och jag hoppas att den blir bättre!

Ett par bilder kommer här! Häromdagen var det förstklassig underhållning utanför fönstret, i alla fall om man frågar Max och Morris. Det fina påskpaketet från faster Karolina kom med posten igår och barnen blev SÅ glada!!

Påskkramar till er alla!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/161004/images/2012/pic_197134596.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Mormor

Visst var det mysigt på IKEA! Roligt när det händer nåt utöver det vanliga. Kram!

2012-04-06 @ 09:58:55
Postat av: karolina

Alltså jag saknar er så! Många kramar!

Karolina

2012-04-11 @ 19:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0