Nästan vår!

Idag har det nästan varit lite vår i luften tycker jag, så himla härligt! Nu gäller det verkligen att njuta av att temperaturen är lite mildare och att det är ljust lite längre för med tanke på hur fort tiden går så är det väl snart höst igen ;). I morse efter dagislämningen tog jag och Malena lillebrorsorna i vagnarna och gick en skön promenad, hoppas det blir många sådana i vår och sommar, det behövs ;)!

Helgen som gått har varit hur skön som helst. I fredags åkte Max till mormor och vi hade fina vänner på besök. Minst i samlingen var Andreis och Therese lille plutt som bara var fem dagar gammal. Så himla liten och så himla söt! I lördags var Moa, Morris och jag en sväng i Hässleholm på förmiddagen och sen var vi bara hemma och mös tills det var dags att hämta Max och mormor och köra till Linden för att fira Hanna. Vi hann inte mer än innanför dörren innan kusinerna busade och hade hur kul som helst. Som vanligt så bjöds vi på mycket god mat och smarrig tårta, tack för ett trevligt kalas! Tyvärr hade jag glömt kameran....

I söndags funderade jag lite på att ta med barnen till en mässa i Kristianstad men när jag såg det härliga vädret så kändes det inte rätt att vara inomhus. I stället packade vi in oss i bilen, hämtade upp mormor och begav oss till Hembygdsparken för lite lek och bus.


Moa i lektagen!


Max tar en drickapaus från buset!

Nu börjar det närma sig läggning för de stora barnen här hemma, det märks att de har varit på dagis idag och att de har varit ute mycket för det är två trötta pysar med härligt röda kinder som sitter här intill mig och spelar.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0