Äntligen fredag!

Är det ok att känna "äntligen fredag" fast man är hemma hela veckan? Och då menar jag verkligen hemma för den här veckan har vi inte varit något annat. Vi har varit ute och fått lite friskluft men vi har inte lämnat Stenberget en enda gång sedan i måndags. Målet har varit att kurera oss och jag tror att det har funkat. Moa och Max har i stället för att vara illamående blivit helt matfixerade. Idag när klockan var tio (på förmiddagen alltså) frågade Moa om det inte var middag snart :)! Då hade hon klämt i sig en flaska välling, en rostemacka, ett halvt päron och lite knäckemacka sedan hon vaknade klockan åtta. Så aptiten verkar vara tillbaka och det är härligt! Det lilla fett hon hade på kroppen innan är som bortblåst (fyndigt med tanke på att det är halv storm ute) så hon får så mycket mat hon vill!! Och ja, jag bestämmer mig för att det är ok att känna "äntligen fredag" fast vi har varit hemma hela veckan! Nu ser jag fram emot en myskväll i soffan med lite popcorn och "Så ska det låta"! Moa är ganska glad för det programmet, hon brukar välja en av personerna som är med och sen är hon den personen. Sen ska vi andra också välja vem vi är och när vi gjort det brukar större delen av släkten och bekantskapskretsen gås igenom och då ska vi säga vem vi tror att alla vill vara.

Planeringskalendern för helgen är helt tom och det känns så skönt! Vi hoppas att den utlovade solen kommer så att vi kan njuta av den samtidigt som vi vårfixar lite i trädgården.


Snackeprinsen har det skönt i mammas och pappas säng!


En busbild från Sälen!

Ha en riktigt skön fredag och akta så att ni inte blåser iväg!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0