Måndag!

Det var två väldigt trötta barn jag väckte i morse när det var dagisdags men trots tröttheten var det inga problem att lämna dem och när jag hämtade dem var de lite piggare och hade haft en bra dag.

Även ikväll var barnen trötta och strax efter klockan sex var de vällingsugna. Jag lyckades dra ut på det lite men båda barnen sov sött innan klockan var sju.

Moa frågade mig en sak på semestern som jag bara måste berätta:

Moa: -Mamma... När man är kär, hur är man då?
Helena: Åh, lilla gumman! När man tycker jättemycket om någon, då kan man säga att man är kär.
M: Jaha...
H: Varför undrar du det?
M: Jag bara undrade.

Lilla snuttan! Frågan är om hon menade att vara kär i någon eller om hon tänkte på när någon säger: "Så kär du är!". I vilket fall så var det så sött när hon sa det och mitt hjärta smälte...

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:AS5xYLYbC73M6M:http://2.bp.blogspot.com/_YuiPupl9zm0/Rsx9B7hExmI/AAAAAAAAAaI/eFmtYONQEZk/s320/hj%C3%A4rta%2Brosa.bmp

Kram!


Kommentarer
Postat av: E!

åh, sötunge! :)))

2010-03-31 @ 23:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0