Packa till Pippi!

Idag är det packning som står på schemat för min och Moas del, i morgon bär det nämligen av till Vimmerby och Astrid Lindgrens Värld. Det ska bli så kul att komma dit och barnen ser verkligen fram emot att träffa Pippi och alla de andra och se hur de har det. Max och Stoffe är i Lur och jobbar med Linus så just nu är det bara Moa och jag hemma. Känns lite konstigt men samtidigt mysigt. Igår hade vi samma fördelning och då gick Moa och jag hemma och skrotade hela dagen och fick städat och tvättat lite mellan lek, rit och annat bus. Mormor och Emma var och hälsade på en runda innan det var dags för Emma att åka tillbaka till London igen.


Moa lyckades riktigt bra med att skriva sitt namn, så fint!


Glass- och drickakiosken har öppnat. Innehavaren är en av de tjatigaste
försäljare jag träffat på, hon tjatar och tjatar tills man vill beställa något
men sen är det inte så noga längre. Det är inte varje gång man får det
man beställt men det gör inte så mycket för hon är både den tjatigaste OCH
sötaste försäljaren jag har träffat :)!


Nu ska vi ta tag i lite packning så att vi kan åka och hälsa på i Lur vi också sen!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ha det så jättemysigt i Vimmerby. Kramar!!!

2010-07-18 @ 16:33:46
Postat av: karolina

Åh vilka fina bilder du lagt upp! Underbara!!!

Jag måste komma ner snart.

Massor med kramar till er alla!

2010-07-18 @ 16:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0