Lite mer!

Nu när jag ändå är igång med bilduppladdandet så fortsätter jag med några mobilbilder från dagens aktiviteter.


Max promenerar lite i vattenbrynet vid Sparrsjön innan hämningarna
släppte och han badade loss ordentligt!



Lite handduksvärme efter ett härligt dopp!


Båda barnen somnade i bilen på väg hem från sjön. När vi kom hem
bar jag först in Moa och när jag sedan varit ute och hämtat Max möttes
vi av denna sovande lilla höna som inte alls ville vakna...



Eftermiddagen avslutades med bad i lilla plaskpoolen i trädgården,
härligt trots att solen inte visade sig.


Efter maten tog vi fram cyklarna och barnen cyklade fram och tillbaka längs gatan i säkert en timme. I början gick jag med intill men efter ett antal rundor bestämde jag mig för att sätta mig på muren och ta det lugnt och kika på barnen när de cyklade i stället. Idag hade vi bromsträning och båda barnen lärde sig att bromsa så det blev spår... :).

Kram igen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vad roligt att läsa om allt mys och kul ni hittar på!! Så många fina bilder. Och gud så fina era sötnosar var på bröllopet. Ni verkar ha det hur bra som helst, skönt med semester:)



Hälsa hela familjen!



Massor med kramar från oss

2010-07-14 @ 08:09:27
URL: http://www.ericoisabelle.blogspot.com
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan morgon men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig (:

2010-07-14 @ 08:35:09
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0