Long time no see

Det tar lite tid mellan uppdateringarna här och som jag har sagt tidigare så hoppas jag att ni har överseende med det. Just nu är det alldeles för mycket jobb och alldeles för lite tid hemma för min del och när jag väl är hemma försöker jag passa på att mysa så mycket jag kan med barnen och då är det inte alltid det hinns med att uppdatera här. Jag skulle behöva hjälp med att hålla en tumme eller två för jag går och väntar på besked som eventuellt kan göra vardagen lite behagligare för oss. Hoppas på besked inom de närmsta dagarna!

Förutom att vardagspusslet är lite knivigt att få ihop emellanåt så är det bara bra med oss. Vi har varit lite sjuka till och från här hemma, barnen har varit och är lite förkylda, jag har haft halsfluss, Stoffe har en förbaskat envis förkylning med tillhörande hosta som han har svårt att bli av med. Men det känns som att mer eller mindre alla är lite småkrassliga just nu så det är bara att gilla läget.

Från och med igår har Max också slutat vila på dagis så det är riktigt trötta barn vi har här på kvällarna nu. Både igår och idag har båda två sovit innan klockan har varit halv åtta. Det känns ganska skönt faktiskt för då får de fler timmars sammanhängande sömn på natten och jag tror att de behöver det. Vi kör i alla fall en testperiod nu så får vi se hur det blir. Max säger själv att han är stor kille nu och att han har slutat vila middag :-).

I helgen som gick hade vi fint och efterlängtat besök av faster Karolina. Barnen tyckte det var super och vi längtar redan till nästa gång vi ses!


Så här ser Moa ut när hon är själv hemma med pappa!


Gissningsvis har Max själv valt vilka kläder han ska ha på sig...

Nu är det snart dags för husfruarna och innan dess behöver jag göra ett besök i tvättstugan!

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej min vän!!

Jag håller tummarna jag! Hoppas det är nåt riktigt bra som går i lås.

Ta hand om er.

Varm kram

2009-10-28 @ 15:39:45
Postat av: karolina

jag längtar också verkligen super mycket tills det äntligen blir jul, så man får komma ner och busa och mysa mer med er!

kramar

faster K

2009-11-03 @ 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0