Ameh!

Vad är detta?! SNÖ! Det vill vi INTE ha nu!

Igår var jag ute och rensade lite i rabatterna och fick hjälp av Moa att plocka bort lite löv som täckte de fina vårblommorna som tittar fram i rabatten. Så här mysigt hade vi det i finvädret då:


Just här är det fikapaus men jag lovar, vi gjorde lite nytta också ;-)!

I morse trodde jag knappt mina ögon när jag tittade ut! Då såg det ut så här:


Blä för den här utsikten när det är den 24 mars!

Det som gör mig liite gladare är att det är klarblå himmel och att jag ser att snön sakta men säkert är på väg bort igen! Hoppas hoppas att det betyder att våren är här för att stanna!

Ha en skön tisdag!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0