Bildsummering

Nu har två helger gått sen sist och som vanligt rusar tiden iväg.

För exakt två år och tio månader sedan kämpade vi på för fullt på Förlossningen vid den här tiden och knappt tre timmar senare hade vi världens finaste små bebisar hos oss. Det känns fortfarande lika otroligt och mäktigt att dessa två finingar är våra!
 
Här följer lite bilder från förra helgen när vi kunde njuta av högsommarvärmen. Det är annat än man kan säga om vädret just nu...



Mors Dag firade vi hemma hos Morbror Martin och Zita med massor av
sol, fin familj och god mat! Här är Oskar och Moa i lektagen!


Arvid håller ordning på Moa så att hatten sitter på plats i värmen!


Vad kan vara härligare än att rulla runt och busa i gräset?


Hela gänget! :-)

Spavistelsen förra helgen var helt fantastisk! Vädret och sällskapet var oslagbart och vi hade hur kul som helst!


Poolområdet på Torekovs Hotell och Spa . Det var precis så härligt som
det ser ut på bilden!

Första dagen på jobbveckan är nu avklarad och för min del återstår det bara tre arbetsdagar :-). Det är barnfri dag på dagis på fredag så jag har tagit ledigt och ska vara hemma och mysa med barnen. Ser fram emot det SÅ himla mycket!

Stor KRAM på er!




Kommentarer
Postat av: E!

där ser jag ju inte såå blek ut! TILL OCH MED lilla Simon (mia och pers) sa att jag var blek.. :(

2009-06-10 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0