Finast i världen....

Möjligt att jag är liiiiite partisk men dessa båda är enligt mitt tycke de finaste 3-åringarna i hela världen ;-)....


Sötnosarna på väg till Sixtens barnkalas

Det vackra pärlhalsbandet som Moa har på sig fick hon i 3-årspresent av Morbror Martin och Zita och det har använts varje dag, från morgon till kväll, sedan paketet öppnades för en vecka sedan. Två gånger har jag fått laga det med tråd (hittills) och hon fullkomligt ÄLSKAR det! Hon har det på en liten hylla intill sängen varje natt och så fort hon kommer att tänka på det på morgonen så springer hon in och hämtar det.

"Halsbandsgrejen" har smittat av sig på Max som även han har haft halsband på sig varje dag i veckan som har gått. Tyvärr gick länken till hans ena halsband av häromdagen, men han hade tur i oturen och märkte det så han fick det med sig hem ifrån dagis i alla fall. Ny länk står på "to-buy"-listan... På bilden har han sitt fina silverhalsband som han fick av Faster Josefin på sin dopdag. Vi saknar dig "Jossessin"! Moa och Max pratar fortfarande om att du åkte tåg och sen flygplan och att du nu är på Kreta :-).

Nu är det soffdags för mig en stund innan det är sängdags.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Fiskorven

Jag instämmer i att det är de 2 finaste 3-åringarna i värlsden.



KRAM morbror

2009-08-24 @ 00:31:55
Postat av: Emma

åh! verkligen!

2009-08-24 @ 12:32:08
Postat av: Jossesin

Det är verkligen de finaste 3 åringarna.. Faster Jossesin saknar er med! Om två månader sitter hon på flyget och tåget igen.. :) Kram till er

2009-08-24 @ 17:10:38
Postat av: Zita

åh finisar! va roligt att Moa gillade sitt halsband =)

Kram på er

2009-08-24 @ 21:58:39
URL: http://myownworld.webblogg.se/
Postat av: pernilla

I så fall finns det en hel drös av partiska... Och jagkan inte annat än att sälla mig till den entusiastiska skaran. De var härligt att se er även om det alltid känns för kort!'

Massor med kramar till hela familjen/

2009-09-01 @ 23:53:10
Postat av: Lille Gordom

Ni är faktiskt de finaste tre åringarna, det tycker vi allihopa. Vi längtar efter er massor! Kramar fam Ahlquist

2009-09-03 @ 11:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0