Djur!

Gårdagen spenderade vi i Skånes Djurpark tillsammans med mormor, moster Emma, moster Maria, Hanna, Oskar och Arvid. Det var en supermysig dag och vi klarade oss nästan helt och hållet ifrån regn ;-)! Det märktes tydligt att barnen uppskattade besöket mycket mer det här året än vad de gjorde förra. Nu tittade de verkligen på djuren och vågade till och med klappa och känna!


Första stoppet blev så klart vid den gamla traktorn som står precis
innanför portarna!


Knut var också där :-)!


Oskar, Max och Kalven!


Fin moster och fina kusiner samlade hos Kalven!

Idag har jag målat lite till på lekstugan och sen har vi varit i Hässleholm en sväng. När vi kom hem var Max tvärilsk och skulle inte vila i sängen, inte hos mig, inte i min säng och sen skulle han vila i sängen, hos mig och i min säng. Till slut somnade han snyftandes i sin egen säng den lille Pysen. Märkligt nog gnäller de inte någonting efter sina nappar. De frågar efter dem ibland men mer än så blir det inte. Hoppas det ligger ett brev från "andra bebisar" i postlådan i morgon, det hade varit kanon!

Nu är det dags för barnen och mig att åka och handla lite inför kvällens lilla middag med Martin och Zita (grattis igen!) och Emma.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0