Sjukt men ändå inte!

Tydligen är vi sjuka här hemma, i alla fall jag och Moa, men vi känner oss inte speciellt sjuka och det gör att de dagis- och jobbfria dagarna blir lite långrandiga emellanåt. I eftermiddag ska vi i alla fall träffa mormor som vågar träffa oss en stund trots vår sjuka :-)! Tur att barnen är så tokiga och underhåller mig med sina olika klädslar så det händer något kul om dagarna!


Det är viktigt med keps och yeah-yeah (solglasögon) när man ska cykla!


Lika viktigt för både Moa och Max tydligen!


Är man däremot ute på promenad med shoppingvagnen så är det en något
för liten mössa som gäller.


Moa visar upp sin fina väska som hon har fått av Moster Maria. Det krävdes
bara sisådär 3 månaders betänketid innan hon bestämde sig för att gilla
den och faktiskt börja leka med den. Inte illa!

Igår morse satt Max och Moa i en av sofforna i vardagsrummet och läste böcker. Det var så gulligt så jag fick tårar i ögonen när jag hörde att de läste "Max potta" tillsammans. De gjorde de rörelser som vi brukar göra och de flinade gott när Max säger "DUMMA POTTAN!". På kvällen var det återigen ett "tårar-ögonen-tillfälle". Moa och jag lekte kurragömme, jag gömde mig och Moa letade. Hon var så söt när hon sprang runt och försökte lokalisera mina pip-ljud och knackningar.

Söta härliga ungar, som jag älskar er!

Ha en skön dag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: jannica

Tjena , vad tycker du om den nya idoljuryn? skulle vara jättekul att läsa just din åsikt och många andras:)

2008-10-01 @ 13:45:39
URL: http://mysiiigt.blogg.se/
Postat av: Morbror Martin

Världens underbaraste är dem...



KRAM

2008-10-01 @ 14:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0