Intresse

Alla har vi olika intressen, visa märks mer än andra. Här hemma har vi ett solklart exempel på ett intresse som märks. Max ÄLSKAR traktorer och andra liknande maskiner! Mest på bild. Lite i verkligheten. Om de är lite på håll. Vem vågar känna på ett livs levande traktordäck liksom? Inte Max i alla fall! I så fall krävs det mycket övertalning, hålla hårt i handen och massor av mod. Men någon gång tror jag att han kommer att våga åka. Hoppas det. Jag kan se framför mig hur stolt han hade varit!


Max är djupt koncentrerad när han bläddrar i sin favorittidning som han fått
av Fadder Linus. (Behöver jag tillägga att det inte är min favorittidning?!)


Kram!

Kommentarer
Postat av: Morbror Martin

Hi hi hi.. Max är allt en riktig karlakar....



2008-09-23 @ 12:47:12
Postat av: Pernilla

Oj, jag vet en liten kille som väldigt gärna kommer att vilja ligga bredvid och kolla med sin kusin. De har ett gemesnamt intresse. Ska bli intressant att se hur länge det håller i sig...

Kram Pernilla

2008-10-02 @ 12:19:49
URL: http://goest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0