Helg igen!

Ja, så var det helg igen och nu är den dessutom nästan slut. Som ni säkert förstår så finns det inte så mycket tid över att blogga mitt i veckan, det är fullt ös hela tiden och när det lugnat ner sig lite på kvällen är jag inte alltid så sugen på att sätta mig här och skriva. Men för att underhålla er (vilket jag hoppas att jag gör :-)) lite så försöker jag att blogga minst en gång på helgen.

Helgen har varit lugn och skön för vår del. I fredags var Sofie och Linus här och vi åt gott och hade det mysigt. Barnen älskar verkligen Sofie och Linus och det är så härligt att se hur glada de blir när de får höra att vi ska träffa dem. Jag tror och hoppas att kärleken är ömsesidig!

Igår var vi en fembarnsfamilj hela dagen :-)! Kusinerna från Florröd var här och hälsade på hos oss och vi hade det hur kul och mysigt som helst. Max och Moa tyckte nog att det var suveränt att ha lekkompisar hela tiden och somnade mycket gott på kvällen. När vi satt och åt lunch, jag och alla barnen, kom jag på mig själv med att bara sitta och tycka att det var urmysigt med så många fina barn omkring mig. Det räfsades löv, lektes, spelades krocket, busades och det var fullt ös hela dagen, härligt!

Idag är det riktigt ruggigt höstväder ute och vi har än så länge inte tagit oss för att göra så mycket mer än att fixa med lite tvätt och annat pyssel här hemma. I eftermiddag efter att barnen har vilat ska vi åka och hälsa på min farmor och farfar, det ska bli hur mysigt som helst, det var alldeles för längesen vi träffade dem!

Avslutar med några bilder!


Pappa spelar och Max är oroande imponerad...


Kusinerna står och väntar på att ta emot skräp som Stoffe rensat ut från
vinden. Max och Moa är i full fart med att lägga skräp i skräphögen i
bakgrunden.


Lite förmiddagsmålning när regnet öser ner utanför fönstret.


Moa målar också!

Ha en fortsatt skön söndag, det ska vi ha!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofie & Linus

Det är verkligen ömsesidigt, vi älskar era barn massor! :) De har de godaste pussarna i världen!

Kramar Sofie & Linus

2008-10-26 @ 18:39:52
Postat av: Mormor

Vilka fina barnbarn jag har. Kramar..

2008-10-26 @ 22:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0