Stugvecka!

Igår kom vi hem igen efter en vecka i stugan. Det har varit hur skönt som helst och en perfekt inledningn på semestern. Vädret har varit sådär, de flesta dagar har vi klarat oss utan regn men det har inte direkt varit något strandväder. Den enda av oss som badade i havet var Stoffe. Max och Moa höll sig till lilla uppblåsbara poolen i trädgården och jag själv höll mig till duschen med varmvatten...

Nu har vi två veckors semester till framför oss och det ska bli så skönt, så skönt! Vi har inga direkta planer för de här två veckorna, det blir nog lite pyssel och fix hemma och några små dagsutflykter skulle jag tro.

Här kommer lite bilder från stugsemestern, det togs hur många som helst...


Max njuter av havsutsikten i Beddingestrand...


... och Moa gör detsamma.


Stoffe visade hur man kastar macka och Max gjorde tappra försök!


Vi hann också med ett besök på Ystads Djurpark där vi träffade
på den här filuren.



Max tar det lugnt och spanar in djuren från vagnens sköna säte.


Moa väntar på djurparkslunch.


Doris och Moa. Leksakerna hos Doris är Moas sätt att visa att hon tar väl
hand om bebisen...



Söt-Max!


Sixten letar efter något under bordet!

Mycket möjligt att det kommer fler bilder från stugsemestern någon annan gång, men just nu har jag annat att pyssla med.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Morbror

Hej!



Ser ut som om ni har haft en underbar semester.. hoppas att allt är bra me der.. KRam

2008-07-22 @ 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0