Sängar!

Häromdagen kom pappa hem med två stora lådor och två små glin blev väldigt nyfikna (jag visste redan vad som var i, annars hade jag varit det tredje nyfikna glinet). Efter uppackning och uppfällning såg det ut så här:


Det gäller att testligga nya resesängen ordentligt för att se om den är något
att ha!


Man kan också testbusa....

Vi har tidigare fått låna två resesängar av snälla mamma och snälla Petra, men nu när det närmar sig stugsemester och vi insåg hur ont om plats det är i bilen så fick vi investera i två nya. Den här modellen fäller man nämligen ihop till en liten och behändig storlek och sen stoppar man ner den i en väska, perfekt! Hoppas att barnen sover gott i dem också!

En dag + en veckas jobb kvar innan semester. Åh, vad jag längtar!

I morgon kommer vi "bara" ha lilla Moa hemma. Max ska till mormor efter dagis och sova över där till på lördag. Det kommer att kännas konstigt, det är jag övertygad om, och det tror jag att Max och Moa också kommer att tycka. Men jag är lika övertygad om att det är väldigt nyttigt för barnen att inte alltid vara tillsammans. Samtidigt som det blir tomt så ska det bli jättemysigt att bara ha lilla Moa att rå om.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0