Ojojoj...

...vart tar dagarna vägen?!? Är det någon som vet? Jag tycker att tiden går fortare och fortare och jag hinner verkligen inte med. Nu är det snart jul och jag vet att de få veckor som är kvar kommer att gå ursnabbt eftersom det är en hel del som ska klaras av. Men fredagen den 19 december slutar jag jobba kl 16.15, sen ska jag njuta av ledighet, barnen, Stoffe och julmys! Det ska bli så himla härligt!

Idag har jag bara jobbat halvdag. Max fick feber i natt och Stoffe var hemma i förmiddags och jag körde hem vid lunch. Hoppas att det är något snabbt övergående så han slipper vara kass. Han har blivit lite förkyld så jag misstänker att det är det som ska ut ur kroppen.

Bjuder på lite bilder från sista tidens tokigheter här hemma!



Mys i soffan! Observera att man här endast ser en tiger (förutom Max och
Moa då så klart), detta hör inte till vanligheterna. Oftast är det en tiger, en
hund, två nallar, två råttor och två snuttefiltar med i bilden när barnen är
pyjamasklädda. Ibland är det nästan svårt att få plats med allt i sängen när
det är läggdags...


Stoffe fick ryggskott i söndags och här håller Moa honom sällskap när
ligger på golvet och har ont.


Ikväll när jag lagade mat var Max och Moa på sitt rum och lekte. När jag
gick in för att kolla läget efter en stunds tystnad såg Moa ut så här :-)!
Man skulle kunna säga att hon hade röjt lite i lådan med vinterkläder....


Max åt upp sin mat lite snabbare än Moa ikväll och som den fina store-
bror han är så hjälpte han gärna henne med det hon hade kvar.

Vi kommer att hålla oss hemma i morgon också eftersom Max har haft lite, lite feber idag också. Sen hoppas jag att han är fit for fight igen och att vi andra håller oss friska!

Till helgen står det julfest, flytthjälp, och mys med fina gamla vänner på vårt schema! Ser redan fram emot det!

Stor KRAM!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Tokiga Moa och mysiga max. Ni är underbara...

2008-12-02 @ 23:24:04
Postat av: Desirée Larsson

Så söta dem är. Härligt att alltid ha någon att busa med.



Kramar från mig.

2008-12-03 @ 16:20:51
Postat av: tobias

Tack för stöttande kommentar och erfarna råd på TvillingTur. Hoppas killen kryar på sig. Trevlig helg.

-tobias.

2008-12-05 @ 20:06:04
URL: http://www.tvillingtur.blogspot.com
Postat av: Marielle

Hej!

Varje dag pågår en "dagens kluring" hos mig! Kika in du med och ha chansen att vinna superhäftiga priser!



Kramar



2008-12-09 @ 20:04:36
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0