Helgen!

Så härligt det är med helg även när man är föräldraledig! På något sätt så känns det som man inte har så många måsten då utan det är helt ok att ta dagen som den kommer, mysigt!

Idag har vi varit på simning på förmiddagen. Varken Max eller Moa var överförtjusta, men det gick hyfsat bra i alla fall. Det var ju ett tag sen sist så det kanske inte är så konstigt att de inte tycker att det är lattjolajban att bli doppad i en pool med massor av andra barn som stojar och stimmar... :-)

Nu sover barnen och Stoffe är iväg och fixar lite ved till oss så att vi kan elda i öppna spisen i vinter. Mamma kommer nog om en stund och fikar lite med oss. Tanken var att vi skulle åka till Markaryd idag och gå på marknad, men det täta duggregnet ute lockar inte till marknadsbesök tyvärr!

Ikväll blir det nog lugnt, lite fotbollstittande kan jag tänka mig.

I morgon ska vi på 2-årskalas på eftermiddagen. Det ska bli kul att träffa lite andra barn och föräldrar! Alltid skoj med kalas! Sen blir det besök av hantverkare som ska titta på vårt badrum, vi har tänkt oss att det ska renoveras i höst. Jag håller redan på att längta ihjäl mig efter badkar, det ska bli SÅ skönt!

image146
Moa busar järnet!

image147
Max tittar tv och tar det lite lugnare

Ha en riktigt skön fortsättning på helgen!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad roligt att ni ska renovera. Vi har badkar, men det är också det ända av mina fyra "vill-ha-i-min-bostad-måsten" jag har... Badkar, balkong/uteplats, tvättmaskin och öppen planlösning.... Har lite å jobba på här mao ;-).
Trevlig helg. Här blir det också fotboll.
Kram

2007-09-08 @ 18:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0