Foton!

I morgon är det dags för besök hos fotografen igen och än så länge verkar det bli av. Moas förkylning har blivit nästan helt bra och Max verkar inte ha blivit smittad. Idag rinner deras näsor i alla fall för de bråkar hela tiden vilket resulterar i gråt som i sin tur resulterar i rinnande näsor... Man kan ju hoppas att bråket är någon positiv del i deras utveckling eller något ;-).

Snart kommer moster Emma och ska ta lite bilder på Pysarna. Jag vill ha fina högupplösta bilder som jag kan använda till att göra förstoringar och dylikt och där räcker inte vår kamera riktigt till. I alla fall inte med mig bakom... Hoppas att det blir bra med Emmas (eller Peters är det kanske). Tänkte att vi skulle gå ut och fota lite för det är helt fantastiskt höstväder här i Skåneland idag.

Helgen som kommer ska jag vara borta från Stoffe och barnen i över ett dygn! Så länge har jag nog inte varit utan dem tidigare men det kommer säkert att gå bra. Jag ska till Stockholm på stor fest. Jobbet fyller 40 och det blir middagi Blå Hallen och festligheter på Clarion Hotel, det ska bli så kul! Cecilia, bor ni långt ifrån Clarion Hotel? Om inte skulle det vara så kul att bara ses och säga hej och kramas och sådär, så om du har tid får du gärna höra av dig!

image168
Lilleman är ute och spatserar i strumplästen efter middagsluren i vagnen.

image169
Moa kvällsbusar i nya pyjamasen!

Ha det fint!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: karolina

hej du, läste att du ska vara på clarion hotel, pernilla bor ju mitt emot! ha en trevlig helg i sthlm! hör av dig om du saknar sällskap på stan! hälsa hela familjen!!! kram, karolina

2007-10-24 @ 15:29:36
Postat av: pernilla

Hej, vad härligt med alla bilder! vi har varit borta en vecka i London och hälsat på moster Line, jag ska försöka orka med att lägga in bilderna imorgonkväll. Och ja, slå gärna en pling om du får några minuter över i helgen! kramkram

2007-10-24 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0