Att älska

Jag älskar Christopher. Jag älskar Max och Moa. Jag älskar solen. Jag älskar att sova. Jag älskar sommaren. Jag älskar den lilla stunden på kvällen efter att Max och Moa lagt sig, men innan jag själv går och lägger mig. Jag älskar vårt hus. Jag älskar härliga höstdagar. Jag älskar att titta på Max och Moa när de håller på att vakna. Jag älskar min familj. Jag älskar mina vänner. Jag älskar helger. 

Jag älskar livet!


image158
Max och Moa busar med farmor...

Trevlig helg! 

Kram!  

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter underbart vännen.
Önskar er en mysig hösthelg.
Kram

2007-10-05 @ 15:27:14
Postat av: pernilla

Och mycket kärlek tillbaka!

2007-10-06 @ 01:16:56
Postat av: Maria

Hej hej!
Trevligt att höra att du kikar på min blogg! Känner också igen dig från gymnasietiden! :) Lovar att hälsa de blivande tvillingföräldrarna...kanske de kan hitta bra tips på din sida...! Min sambo tror att vi skulle få tvillingar när vi får...(han har velat ha sedan han var 20 år så nu börjar han få panik!!)eftersom han har en massa tvillingar i sin men jag hörde precis att det inte ärvs från pappans sida...så om det blir så är det nog ödet! Har ni tvillingar i er släkt!? Ha det bra själv och hoppas vi hörs igen! Kram kram

2007-10-15 @ 11:12:59
URL: http://ljungbergskan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0