KORT vecka :-)

Måndag igen och idag känner jag mig mer utvilad än jag gjorde någon dag i förra veckan. Visst har barnen varit vakna även i natt och jag har varit uppe och tröstat och stoppat i nappen och fixat till täcket mm, men det har inte varit 20 gånger utan kanske bara 5. Så skönt! Tänk att sömnen betyder så mycket!

Helgen har varit jättebra! I fredags vara vi bara hemma och gjorde absolut ingenting. Jag tror inte att klockan var mycket mer än tio när vi båda två låg och snarkade i soffan...

I lördags var det avslutning på simningen. Tråkigt att det är slut men tydligen så är bassängen alltid uppvärmd så vi får ta oss i kragen och gå dit även under sommaruppehållet. I lördags fick vi testa att bada med kläder och flytväst på barnen. Varken Max eller Moa verkade bry sig om att de hade kläder på och flytvästen gillade de verkligen! De flöt runt på rygg med ett stort leende på läpparna. Eftersom det var sista gången fick vi även testa vattenrutchkanan :-D! Stoffe åkte en gång med Max och efter lite tvekan testade även jag och Moa. Hon tyckte att det var hur kul som helst (och jag också) så vi testade en gång till! Kul! Hon kommer nog att bli en riktigt vild liten badbrud! På kvällen var lillasyster och storasyster med familj här och grillade och tittade på Melodifestivalen. Det var himla trevligt men enligt min mening så var inte Melodifestivalen någon höjdare....

Kort vecka den här veckan, Stoffe jobbar bara tre dagar! Ska bli mysigt med lite långhelg! Planerna för veckan är inte så många men på min "Vill göra-lista" står i alla fall att besöka en liten outlet-butik med billiga kläder för att se om man kan hitta något kul där. Hoppas att det blir av!

Sätter in en bild på Max och jag väljer att inte ens kommentera den. Tokunge! :-)

image56

Ha en bra måndag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hallå på er! Hoppas ni hade en skön långhelg.
Snart ses vi!!!! Kan knappt fatta det. Hoppas på fint väder så vi kan vara ute hela dagen. Blir alldeles pirrig när jag tänker på det.
Kram så länge!

2007-05-22 @ 10:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0