Varför köpa leksaker?

Ja, varför ska man göra det när man kan ha så mycket kul med annat som till exempel...

image27
...bakplåtspapper och vattenflaskor...

image28
...blöjor...

image29
...kartonger...

image30
...kökslådor...

image31

...himla busungar!

Jag börjar ana hur det kommer att bli när de kan ta sig fram på andra sätt än bara i gåstolarna, puh!

För det mesta är Max och Moa två solstålar som busar och leker - både själva och med varandra - och det är så härligt att se! Häromdagen hörde jag hur Moa skrattade högt och trodde att det var Stoffe som lekte med henne. Efter en liten stund gick jag och tittade och då visade det sig att det var Moa som lekte tittut med Max! Hon gömde sig bakom en kofta och när hon drog bort den från ansiktet och tittade på Max kiknade hon av skratt. Max stod mest och tittade på henne och såg ut att fundera över vad hon höll på med. Sötungar! :-)

Nu ska jag gå och ta tag i matlagningen för dagen.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh vilka härliga bilder på dina gosiga ungar. Önskar er en skön vårdag.
Stor kram!

2007-03-29 @ 09:51:44
Postat av: Anna

Måste bara säga att du har väldigt härliga barn... de har verkligen bus i blicken :)

2007-03-29 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0