På bättringsvägen!

Jepp! Nu går det på rätt håll här hemma! Stoffe börjar bli mycket bättre och är i princip frisk, bortsett från hostan som han alltid får när han har varit förkyld. Max och Moa är mycket piggare och feberfria! De hostar och snörvlar en del men det är också mycket bättre. Jag har fått mina busiga Pysar tillbaka och det är såååå härligt! Det är tufft att ha två sjuka bebisar att ta hand om har jag märkt!

Fredag idag och helgen är nära. Ikväll blir det nog lugna gatan här hemma tror jag. I morgon är det babysim och jag hoppas att vi kan gå dit. Förra helgen missade vi det för att Max och Moa var febriga och innan dess var det uppehåll i två veckor så det var ett tag sen sist. I morgon kväll ska mamma passa barnen och jag och Stoffe ska ut och roa oss :-)! Jag ser fram emot det så himla mycket, det ska bli så kul! Vi ska på 30-årsfest och efter det blir det nog utgång kan jag tänka mig. Som sagt, det ska verkligen bli skoj men jag har ångest inför vad jag ska ha på mig! Det känns som det var 300 år sen jag var ute och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha. Tyvärr har jag inte så mycket att välja på så jag skulle behöva shoppa lite. Får väl se om det blir en stund över för det...

Det enda som är liiiite trist med att vi ska iväg i morgon är att vi missar finalen i Melodifestivalen. Inte för att jag brukar vara speciellt intresserad men i år har jag sett alla deltävlingarna och det hade varit kul att se finalen också. Jag hoppas att Sebastian vinner! :-)

Här kommer ett par bilder på klimparna.

Max SWE
Heja Sverige!

Moa pyjamas
Godmorgon!

På dessa bilder ser man verkligen hur olika de är. Vissa som vi träffar säger att de tycker att de är jättelika varandra men jag kan nog inte hålla med om det...

Trevlig helg!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas ni får jättekul imorgon. Vem fyller? Så goa dom är på senaste bilderna, åh vill verkligen träffa dom innan dom blir tonåringar ;-).
Nu är min mamma snart här, dom ska på fest här uppe imorgon. Mys!
Trevlig helg, hälsa.
kram

2007-03-09 @ 11:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0