Borde stryka...

Max och Moa sover sin eftermiddagslur i vagnen och jag borde verkligen göra något annat än att sitta här men jag känner inte för det just nu... Tröttheten sen nyårsafton sitter i än. Det är inte bra att vara uppe till kl fyra på morgonen när man har två små Pysar som vill ha ens fulla uppmärksamhet när de är vakna. :-)

Sätter in lite gamla och nya bilder på mina klimpar. Max och Moa föddes fem veckor för tidigt och var därför ganska små och pluttiga. Max vägde 2280 gram och Moa 2305 gram och de var båda 45 cm långa. Nu närmar de sig fem månader och de är betydligt större! Sista vägningen vägde Max 6,3 kg och Moa 5,8 kg men det var en månad sen så nu kan man nog lägga på några gram till.

Max och Moa nya

Här är Max och Moa bara ett par dagar gamla och vi är kvar på BB

Max o Moa fodda.nu

Fortfarande på BB och här tas det bilder som ska publiceras på fodda.nu. Det var inte lätt att få till det!

Julkort

2006 års julkort! Två glada nissar!  

Nä, nu ska jag faktiskt gå och göra lite nytta. Hörs en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!
Tack för ditt inlägg. Kul att du hittat dit, är lite nyfiken på hur dock?? Har mest gett familjen adressen.
Saknar er och hoppas ni har det bra. Nu ska jag läsa lite på din blogg och kolla bilderna.
kram

2007-01-02 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0