5 månader!

Kan ni tänka er! Mina små guldklimpar har nu hunnit bli fem månader gamla, Max igår och Moa idag. Jag förstår inte var tiden blir av. Med tanke på hur fort de här första fem månaderna har gått så kommer det bara att säga "tjoff", sen är det dags för mig att börja jobba igen... Nä, så ska jag inte tänka! Jag ska njuta av varje dag i stället och ta vara på varenda sekund tillsammans med mina små. Det händer så mycket med dem nu så det gäller att vara med.

För en vecka sen hände det då och då att Max vände sig från rygg till mage, men oftast kom han inte hela vägen runt. Sedan ett par dagar tillbaka hinner man knappt lägga ner honom på filten innan han vänder sig :-). När han väl har hamnat på mage ligger han och jollrar ett tag och ibland vänder han tillbaka till rygg igen. Moa har vänt sig någon gång, men det händer inte så ofta. Det kommer väl om några dagar kan jag tänka!


Max o Moa

Mina Pysar redo för att vila i vagnen!

Kommentarer
Postat av: Cecilia & Alice

Grattis på 5-månaders dagarna!!!
Kram kram

2007-01-09 @ 18:46:38
Postat av: lillaliam

Heeej! Fann minsann dig här med!! Skojj! Har precis fixat blogg mest för liams farmor o farfars skull! Ha det bäst KRAM

2007-01-11 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0