Oj, oj, oj!

Snö överallt! Typiskt att det ska bli sånt oväder när man är själv hemma! Jag har varit ute och försökt skotta en gång fram till postlådan (posten är ju en av dagens höjdpunkter när man är hemma) och det var i princip vad jag kände att jag hann och orkade. Dels är det skiiitungt att skotta snö och dels kan ju inte Pysarna vara själva här inne hur länge som helst. Stackars Stoffe får väl plumsa in och börja skotta direkt när han kommer hem ikväll...

Pappa är i Thailand nu och jösses vad jag önskar att jag också vore det! Känner mig lite lurad av de där snödropparna som jag såg häromdagen, jag vill ju ha vår!!!

Nog om snö och längtan efter vår! Ha en bra dag!

Snö!
Baksidan

Mera snö!
Framsidan

Kommentarer
Postat av: Cecilia o Alice

Oj så mkt snö ni har. Här ligger det också ganska rejält men inte på samma sätt.
Var är pappa Stoffe då?
Så fina kottarna är i sina gåstolar förresten!! Kul!
Tack för fina kortet på födelsedagen.

Kram

2007-02-22 @ 11:42:49
Postat av: Helena

Cecilia o Alice: Daddy har varit i Gbg med jobbet, men är hemma nu igen, skönt! Ville kika in på din blogg innan men tji fick jag... Skulle jättegärna vilja ha lösenordet om jag får. Tycker det är SÅ kul att läsa om er! Kramar!

2007-02-22 @ 16:19:30
URL: http://pillanopuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0