MOA 1 ÅR!

Grattis vår älskade lilla Moa! För ett år sen kom du till oss och sedan dess har du förgyllt vår tillvaro med dina härligt pliriga ögon, ditt bus och ditt underbara skratt! Tack gumman för att du är en så fin dotter och syster!

För ett år sen vid den här tiden var vi kvar på förlossningen i väntan på ett rum på BB. Stoffe, Moa och Max hade nog sovit gott sen allt lugnade ner sig vid två-tiden på natten men jag kunde inte sova så mycket. Jag låg mest och funderade på allt och försökte förstå att jag var mamma och att jag var mamma till två barn dessutom! Det var en härlig men också ganska läskig känsla.

Igår fick Max ett kort där det stod:

"Det senaste året har varit:
-sömnlösa nätter
-oändligt många blöjbyten
-mat, mat, mat
-men det är säkert
vär varenda
minut tillsammans
med den lilla
SOLSTRÅLEN"

Och ja, visst är det så och visst är det självklart värt det. Men jag tycker att man kan tillägga en hel del till den där listan - lärorikt, spännande, roligt, jobbigt, nervöst, härligt och mest av allt alldeles, alldeles underbart....

image96
Grattis hjärtat!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0