Tandläkaren

Jepp, nu är det dags! Max och Moa ska till tandläkaren för första gången. Deras farmor (som jobbar hos tandläkaren) ringde idag och sa att det var dags så på Max 9-månadersdag ska vi dit. Det blir troligtvis mest prat om hur man ska borsta och vad man ska ge dem att äta och när. De kan ju inte göra så mycket annat i nuläget eftersom det bara finns två små bissingar i varje mun.

På tal om mat. Cecilia: Jag har för mig att jag har läst hos dig att du brukar ge majskrokar. Stämmer det? Var tusan hittar du dem i så fall? Jag har letat och letat i affären men kan inte hitta det. Tycker att det verkar praktiskt och det kan kanske vara kul för de små med lite omväxling, just nu är det nämligen rån som gäller ;-).

I morgon ska jag till jobbet! Det ska faktiskt bli riktigt kul! Vi ska ha möte på eftermiddagen och sen någon aktivitet och middag på kvällen. Det ska bli kul att träffa alla och skönt att komma iväg ensam en stund.

Nu verkar det som att M&M är på väg att vakna ute i vagnen så det är bäst att jag går ut och kikar.

Ha en fortsatt bra måndag!

image44
Max och Moa huller om buller på filten!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag missade vår tandläkartid!! Skäms lite, men öppnade kuvertet för sent... Måste kanske ringa och be om en ny tid.
Majskrokar ja! Dom är kanon, eller va kanon. Jag har faktiskt skrivit till dom och undrat vad som hänt. Dom senaste påsarnas innehåll smular som bara den så dom har nog ändrat nåt i receptet. Hur som helst så säljs dom på ganska få ställe, kolla här www.majskrokar.se.
Kram!

2007-04-23 @ 20:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0